Потребителите със смартфони на Meizu започнаха масово да се оплакват, че компанията е спряла да предлага обновявания за своите мобилни устройства. Не се обновяват дори и флагманските телефони, което навежда на тревожни мисли относно този бранд.

През месец август Meizu представи на пазара флагманските смартфони 16th и 16th Plus, като оттогава тези устройства получиха само едно неголямо обновяване с незначителни корекции. Компанията игнорира пачовете по безопасност, които Google редовно предлага всеки месец и не обръща внимание на големите ъпдейти за операционната система. Ситуацията с по-ранните и по-евтини мобилни устройства на компанията е още по-зле. Техните притежатели вече не се надяват да получат обновяване и търсят външни фърмуери. Но те имат множество бъгове и уязвимости, които очевидно активно се използват от хакерите.

Потребителите на Meizu не са доволни и от онлайн активността на бранда, по-точно от нейното отсъствие. Компанията има официален форум за техническа поддръжка, но оставените там въпроси и съобщения за проблеми си стоят без отговор.

Немногобройните фенове на бранда се надяваха, че Meizu ще ги зарадва с новия смартфон Zero, главната особеност на който е липсата на физически бутони, портове, слотове и каквито и да било отвори в корпуса и на предния панел. Но компанията ги разочарова: след като не успя да събере пари чрез сайтовете за потребителско финансиране, Meizu заяви, че този проект е имал за цел само да провери какво би било търсенето на подобен смартфон.