Граждани, недоволни от обслужването, да подават сигнали. Този съвет дава главният секретар на община Пловдив Ангелина Топчиева. Жалбите за мудните действия на чиновниците, невъзпитано отношение и бюрокрацията могат да се внасят директно в деловодството на голямата община на пл. „Стефан Стамболов“ 1, да се пускат в специалната кутия, поставена във фоайето, а също така и на сайта на общината в категория [email protected].
До този момент нямаме оплаквания, че някоя услуга се е забавила, твърди секретарят. Според Ангелина Топчиева напрежението се създава най-вече в държавните структури – КАТ, НАП, НОИ, в съдилищата, където се чака за свидетелство за съдимост. Въпреки това след разпореждането на премиера Бойко Борисов да се сложи край на опашките пред гишета общинската администрация заедно с районните кметства започва преглед на действащата наредба за определяне на местните услуги. Те са над 200 на брой и целта е да се види при кои от тях сроковете могат да бъдат намалени, обясни Ангелина Топчиева.
Още по темата - в утрешния брой на "Марица"
Прочетете още
- 08:00 Всичко красиво се руши! На Ганьо му харесва да е в мизерия? СНИМКИ
- 10:00 Reuters: Украйна използва срещу Русия ракети ATACMS, които получи тайно от САЩ
- 08:59 Голяма дупка се отвори под кола в Пловдив, погълна я наполовина СНИМКИ
- 11:00 Млад мъж има нужда от помощ, за да се пребори с коварно заболяване