„В момента страшно много сме се концентрирали към талантите в школата. С работата, която в момента изпълнява Наско Рибарски и като директор той се вслуша в нашите изисквания и направи едни тестове по чужда методика, за да преценим момчетата, които изпъкват в нашата школа. Ще наблегнем основно върху тях. Идеята ни е още от следващата година да вкараме момчета в мъжкия отбор. Дай боже те да завоюват място и да бъдат основни фигури, а не да престоят една година и пак да се налага да преотстъпваме”. Това заяви в интервю за Радио Стара Загора изпълнителният директор на Берое Илко Русев. 
„Смея да твърдя, че работата в школата ни е на едно от най-професионалните нива от школите в България – и като качества на треньорите, и като условия за развитие. Може би единственото, което до някаква степен ни липсва е че нямаме общежитие, където да настаняваме деца. Но това пък е друг плюс и аз понякога споря с треньорите в школата - това е плюс, защото така даваме повече шанс на старозагорци, на местните деца”, допълни Илко Русев. 
„През това лято взехме доста момчета от други градове, но това също води до някакво напрежение, сърдят се родители. Но за да изкараме футболисти за първия отбор това, което трябва да ни вълнува е кой има и кой няма качества. Разходите ни за децата, които не са от Стара Загора са сериозни, единствената ни идея е те да стигнат до мъжкия отбор и да завоюват мястото си в него. Много сме амбицирани за школата и аз съм оптимист, че ще намерим верния път”, категоричен бе пред Радио Стара Загора изпълнителният директор на „зелено-белите”
Той коментира и част от промените в треньорския състав на школата. 
„Радостин Александров беше доста интересно име в нашата школа. Оценката ни като ръководство на клуба за това, което той изпълняваше като работа с децата е такава, че още от лятото бяхме взели решение той да бъде освободен. Много внимателно сме прецизирали всичко, знам, че темата е деликатна, тъй като доста родители се опитват да влияят върху клуба и се опитват да си избират кои треньори да водят техните деца, по какъв начин да ги тренират. Това е нещо, което е доста неприятно за всеки един клуб. 
Опитваме се да изолираме родителите и нещата да се вършат професионално. Аз съм се сблъсквал с това за едни и същи проблеми да се обаждат родители от различни места, един защитава един треньор, друг е срещу него, става пълен хаос”, заяви пред Радио Стара Загора Илко Русев. 
„Така че по отношение на Радостин Александров много внимателно сме преценили като ръководство, че той не заслужава да бъде треньор в школата на Берое. Имаме своите мотиви и напълно сме убедени, че това беше правилното решение. Защо се случи точно сега?Единствената причина да продължим да работим с него беше, че бяхме наясно, че той влияе страшно много на децата и че при една такава смяна доста от децата под негово влияние няма да останат в Берое. Опитахме да коригираме нещата и той да заработи по начин, по който смятаме, че трябва да работи в нашата школа – т.е отдаден на клуба, не на себе си. Случиха се доста неприятни случки, които няма да коментираме и нашето решение беше твърдо, че той трябва да бъде освободен”, заяви Илко Русев. 
„ Смея да твърдя, че децата, които останаха, ще бъдат деца, които повече заслужават да станат футболисти на Берое от тези, които напуснаха. А от друга гледна точка съм сигурен, че някои от децата след време ще осъзнаят за какво става въпрос, както и техните родители и ще поискат да се върнат при нас. 
В клуба няма необмислени неща, всяко нещо, което вземаме като решение сме го премислили доста внимателно, не се поддаваме на емоциите и от тази гледна точка аз съм абсолютно убеден, че някои решения, които вземаме са правилните решения в името на развитието на клуба. 
Хората, които в момента работят в школата и като треньори, и като щаб знам, че са изцяло отдадени на работата си в клуба. Ангажирали сме и щаба на първия отбор да следи процеса и талантливите деца така че от тук нататък все повече ще се обръща внимание на момчета, които имат качества”, категоричен бе изпълнителният директор на Берое Илко Русев пред Радио Стара Загора.