Водещата световна марка REFAN приключва годината със серия от признания за иновативната си дейност и добротворчествтото си. Компанията с повече от 400 бутика в над 30 държави на 5 континента получи наградата “Златно сърце“ за активна социална политика и инвестиции в обществото в Категория „Корпоративен гражданин“. И това далеч не е първото отличие за подкрепата на много каузи със социален и обществено значим характер.

От „Рефан България“ са подкрепили повече от 300 спортни, социални, културни и здравни инициативи само през последната година. И това бе основният аргумент за организаторите от списание и клуб Business Lady да връчат на пловдивската фирма почетния приз.

REFAN е четирикратен носител на Forbes Business Awards, на световно отличие в Париж за „Глобални постижения за повишаване на качеството на предлаганите продукти и услуги” от Global Trade Leaders’ Club, на Европейското отличие за качество и бизнес престиж - Golden European Award, както и на приза „Най-добър български франчайзинг в Европа“. Така че съвсем логично идва признанието, което компанията получи при връчването на престижните награди Balkan Awards for Tourism Industry /наричани още „Туристическите Оскари“/ – за Иновации в туристически продукти. На тържествената церемония всеки от гостите получи комплимент от REFAN – комплект от козметичната серия с натурални съставки „Olive“.

С ароматни подаръци бяха зарадвани и участничките в традиционния вече конкурс „Мис Студентка“. Красивите момичета получиха козметика с екстракт от безценните плодове на Годжи бери, както и парфюмното бижу REFAN GOLD EAU DE PARFUM, като по този начин пловдивската компания за пореден път доказа, че подкрепя младите хора и техните амбиции.