Опасенията, че разгарът на лятото не е най-добрия сезон за дебют на книга в България, все по-категорично се разсейват. Три седмици след появата по книжарниците “Измамата “Сан Стефано” запазва водещата си позиция сред най-търсените книги в големите вериги книжарници, като “Хеликон” и СИЕЛА”.

 

 

 

 

Освен търговската статистика за подобна популярност говорят и серия от лични наблюдения на автора ( на тези редове и на книгата). “Измамата “Сан Стефано” се оказа популярна и черноморските плажове като “лятно четиво,” както се вижда от снимките.

 

 

 

Наблюденията може да са лични и да не са представителен алгоритъм за настроенията на целокупното население, отглеждано в лъжа от десетилетия, но все пак говорят, че една пропаганда може да може да излъже много хора за дълго време, но да излъже всички завинаги не може ( по Абрахам Линкълн).

 

НА ДВЕТЕ СНИМКИ: Непознати читатели на “Измамата “Сан Стефано” на плажа.

 

 

Share on Facebook