Германска компания се извини заради реклама, която на мнозина се стори расистка.

Компанията Super Dickmann's публикува в събота снимка, повлияна от темата на дена - сватбата на принц Хари с Меган Маркъл.

Един от най-популярните продукти на Super Dcikmann's - Schokokuss (Шоколадова целувка) бе пременен в сватбена рокля, а в поста си компанията пише "Какво чакате? Не ви ли се иска и вие да бъдете Меган днес".

И Facebook потребителите не закъсняха и обвинииха компанията в расизъм, пише BBC.

Компанията по-късно изтри снимката, която вече беше споделена десетки пъти и се извини.

Говорител на компанията заяви, че постът е бил "глупав и смущаващ".

"Много се извиняваме! Светът на "Super Dickmann's е пъстър, разнообразен и далеч от расизма", заявиха от компанията.

Шоколадовата целувка често е наричана "negerkuss" (целувката на тъмнокожия) от по-възрастното поколение в Германия.

А това далеч не беше първото расистко "провинение" в Германия около произхода на Меган Маркъл.

Обществената ZDF на няколко пъти по време на прякото излъчване на сватбата описа булката като "екзотична", а по-късно отбеляза, че госпъл хорът пеел "красиво черно".