Ето какво пише в свой туит от вчера клиентът на държавния жп превозвач Ivaylo Hlebarov:

"Във влака за Свиленград пуснаха парното 30 мин след като тръгнахме. @bdzbg ни беше пуснало хлад преди това, а един от прозорците не се затваря. Съсипия.". 

Хлебаров пише на туитър профила "БДЖ", който информира редовно за новостите в държавните железници. По-късно от БДЖ се обадиха да информират, че те не разполагат с официален профил в туитър. Но някой отговаря от тяхно име: "Източиха КТБ и никой не каза нищо, а Вие се вайкате, че един от прозорците не се затварял".

Има и добавена емотиконка - човече, което са залива от... хилеж до сълзи (тя така и се казва "Лице със сълзи от радост", б.р.).

Няма да коментираме факта - откъде неназованият шегобиец, маскиран като "БДЖ", си вади умозаключенито, че в случая с КТБ "никой не е казал нищо".  

Но все пак е утешително: на човека, ако му беше закъснял влакът или да няма локомотив, сигурно щяха да му натрият носа с 6-те ястребинчета, холокоста или Големия лондонски пожар. А такива ситуации са постоянни. 

Обаче, разбира ли ти Хлебаров от кладенчова вода... В смисъл - от световни трагедии, съпоставени на неговото нищо и никакво искане: като си си платил дадена услуга, поне да не ставаш като онази умираща бяла мечка, която превзе интернет.     

ClubZ отговоря до @bdzbg: "Е да де, ние хем мръзнем, хем плащаме, хем що се оплакваме, докато БДЖ се източва като КТБ". 

Един вид - с малко помощ от този, който се представя за "БДЖ", човекът вече сам стига до правилните отговори.

 

материалът е на ClubZ